Samtext

Ordbok for innholdsmarkedsføring

« tilbake

PIM

pɪm

PIM – Product Information Management – produktinformasjonsstyring

Definisjon: PIM er et system eller verktøy som hjelper bedrifter med å administrere, organisere og oppdatere informasjon om produktene sine. På denne måten kan de sikre at all produktinformasjon er konsekvent, nøyaktig og oppdatert på tvers av ulike salgskanaler og markedsføringsplattformer. Informasjonen består for det meste av tekster, bilder og spesifikasjoner, men kan også omfatte filmer eller filer. PIM-systemer kan ofte integreres med andre forretningssystemer, for eksempel ERP- og e-handelsplattformer.

La teksten gjøre salgsjobben

Tekstforfatterne våre hjelper deg med å skape produkttekster som bidrar til å øke salget!

LES MER OG FÅ EN GRATIS KONSULTASJON
 
Samtext logo
Samtext Norway AS
Brynsveien 5
0667 Oslo
Tlf.: 22 80 52 00