Smarte tips om tekstforfatting og oversettelse. Ikke fullt så smarte, men definitivt interessante dypdykk i språklige finurligheter. Og bitte litt om oss selv.
Alle mennesker er forskjellige, men heldigvis er det noen som likner litt mer på hverandre enn andre, og som derfor kan grupperes sammen. Men hvordan leverer du egentlig samme type budskap til to helt ulike grupper? Her viser vi deg hvordan du kan gjøre det.
Å bruke personas aktivt i markedsføringsarbeidet gir deg en rekke fordeler, blant annet mer effektive kampanjer og mer tilpasset innhold. Her forklarer vi deg, helt konkret, hvordan du går frem for å lage ulike personas.
«Omvendt kundecase» eller «leverandørcase» – er det noe som heter det? Altså en case hvor man i stedet for å be om litt skryt fra kunder og leverandører, gir litt skryt til kunder og leverandører? Vi prøver! Det er nemlig en spesiell bedrift vi tror enda flere kan ha glede av å bli kjent med: trykkeriet og det grafiske byrået Konsis.